Klantenservice

Betaalmethodes

Op de webshop heeft u verschillende betaalmogelijkheden:

IDEAL
PayPal
Mastercard
VISA
Maestro
Mister Cash
Sofort Banking.

Bezorgen

Wat is de levertijd als ik een bestelling plaats?

Wanneer u een bestelling plaatst, hanteren wij een maximale levertijd van 1 tot 2 werkdagen. Als u voor 17:00 uur een bestelling hebt geplaatst, dan versturen wij het nog dezelfde dag. Bestelling die op vrijdag na 17:00 uur en in het weekend worden geplaatst, worden op de eerst volgende werkdag (maandag) verzonden. Er kunnen zich omstandigheden (vertraging bij pakketdienst) voor doen dat de bestelling niet binnen de afgesproken tijd wordt bezorgd. Hier zijn wij niet aansprakelijk voor.

Mocht u er voor kiezen om uw bestelling op te halen in Enschede, dan kiest u “afhalen in showroom Enschede” als verzendmethode tijdens het afrekenen. Voor meer informatie over het afhalen van uw bestelling zie: Hoe werkt het afhalen?

Bezorgkosten in Nederland

Bestellingen met een bestelwaarde van boven de €200,- euro worden in Nederland (Waddeneilanden uitgesloten) gratis bezorgd. Bij bestellingen onder de €200,- euro zullen wij een deel van de verzendkosten in rekening brengen, namelijk €2,95,- euro. Voor de Waddeneilanden geldt een verzendbedrag van €9,95,- euro.

Bezorgen in Duitsland en België

Voor bestellingen die verzonden worden naar Duitsland en België hanteren wij ongeacht de bestelwaarde verzendkosten van €9,95,- euro.

Traceer uw bestelling

U kunt uw pakket vinden door uw pakketnummer van GLS in te voeren via deze link. Op deze manier kunt u de actuele status van uw pakket bekijken.

Afhalen

Hoe werkt het afhalen?

Tijdens uw bestelling kunt u kiezen voor de optie “afhalen”. Nadat u een bestelling heeft geplaatst nemen wij binnen 1 werkdag contact met u op voor een afhaalafspraak.

Retouren

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Het retourneren van de bestelling is kosteloos voor de consument.

KJ Kunstkerstbomen gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

LET OP: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan KJ Kunstkerstbomen heeft gedaan. Zorg bij het retourneren altijd voor een duidelijke vermelding van de pakbon en voeg daar ook uw gegevens en het rekeningnummer aan toe. Anders bestaat er een mogelijkheid dat uw retourzending wordt geweigerd.

Retouradres:

KJ Kunstkerstbomen
Oldenzaalsestraat 255
7523 AC Enschede, Nederland

Garantie

Bij KJ Kunstkerstbomen heeft u 2 jaar een fabrieksgarantie op fabricage- en materiaalfouten bij normaal gebruik van de kunstkerstbomen. Vaak is dit in de vorm van reparatie, maar waar nodig in de vorm van omruiling of vervanging.

Reparatie aanmelden

In het geval van een reparatie ontvangen wij graag een e-mail met waar mogelijk een foto van het te repareren product. Met behulp van de foto zijn wij beter in staat u een passende oplossing te bieden. Wij streven ernaar om uw e-mail binnen 1 werkdag te beantwoorden, echter nooit later dan na 2 werkdagen. Uiteraard kunt u ons ook telefonisch bereiken om de reparatie te bespreken.

Na de garantieperiode

Ook na uw garantieperiode zijn wij u graag van dienst wanneer u een probleem heeft met uw product. In dit geval kunt ook contact opnemen met onze klantenservice.

Onze medewerkers zijn op het telefoonnummer 053-4837222 bereikbaar gedurende de openingstijden:

Maandag 13:00 – 18:00 uur
Dinsdag 10:00 – 18:00 uur
Woensdag 10:00 – 18:00 uur
Donderdag 10:00 – 18:00 uur
Vrijdag 10:00 – 18:00 uur
Zaterdag 10:00 – 17:00 uur
Zondag GESLOTEN